Lojalnościowe programy - czy warto?
Posted on 22/08/2022 8:04am
Niewątpliwie jedną z zasług dzisiejszego marketingu jest przeświadczenie ogromnej części właścicieli przedsiębiorstw, iż liczy się przede wszystkim jakość, a nie ilość konsumentów.
Chociaż słysząc takowe zdanie można odnosić wrażenie, że to firmy decydują, kto będzie ich nabywcą, to realizowanie tej dewizy odbywać się będzie głównie z zyskiem dla klientów.
Z punktu widzenia firmy najbardziej wartościowy nabywca to taki, który uznaje ją - z jakiejś przyczyny - za lepszą od pozostałych, za godną zaufania. Konsument, który rozumuje w ten sposób częściej oraz chętniej będzie korzystał z usług firmy, do jakiej jest silnie przywiązany. Gotowy będzie uiścić więcej jak też rzadziej oglądał się na propozycję konkurencji. Firma w rewanżu uczyni wszystko, by utrzymać należyte stosunki z najlepszym nabywcami. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie grona lojalnych klientów jest stworzenie programu lojalnościowego.
Author: John Kraus
Source: http://www.flickr.com
Author: Nacho
Source: http://www.flickr.com
Takowe programy są niezwykle popularną formą docierania do klientów. Najprościej przedmiot ujmując program lojalnościowy zyskuje konsumentów poprzez oferowanie pewnej ponadplanowej korzyści, wynikającej z regularnego bądź częstszego korzystania z oferty przedsiębiorstwa.
Czy prezentowany materiał Cię zainteresował? W takim wypadku zobacz odmienny polecany serwis kancelaria komornicza warszawa, który również ma ciekawe informacje.
Jest mnóstwo przyczyn, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wdrożenie tego rodzaju rozwiązań, mimo ponadplanowych zadań, jakich będzie wymagać obsługa programów lojalnościowych.
Czy prezentowany materiał Cię zainteresował? W takim wypadku zobacz odmienny polecany serwis kancelaria komornicza warszawa, który również ma ciekawe informacje.
Jest mnóstwo przyczyn, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wdrożenie tego rodzaju rozwiązań, mimo ponadplanowych zadań, jakich będzie wymagać obsługa programów lojalnościowych.
Przeważnie do wprowadzenia tego typu działań promocyjnych popycha biznesmenów ogromna konkurencja. Inną przyczyną może być zmęczenie klientów tradycyjną formą reklamy, przyciągnięcie uwagi klientów.