Jakimi działaniami zajmuje się agenda marketingowa?

Posted on 19/05/2021 8:29am

O tym, że reklama jest dźwignią sprzedaży rozumie chyba każdy człowiek. Dyrektorzy spółek, jakie oferują swoje towary lub świadczenia wiedzą o tym znakomicie. Przecież wszelki petent nim kupi jakiś towar albo zleci jakąś usługę, powinien się o niej dowiedzieć.
Odmienna droga zwyczajnie nie istnieje.


nieruchomość do wyceny
Author: Steven Depolo
Source: http://www.flickr.com


raty
Author: Zakwitnij!pl Ejdzej & Iric
Source: http://www.flickr.com


Działają zaś specjalistyczne firmy zwane agendami reklamowymi, które proponują swym interesantom wszelakiego rodzaju działania reklamowe. Spółki takie to biura reklamowe. To do nich winniśmy przyjść, jeśli chcemy zamówić wizytówki, witrynę internetową, promocję na t-shirtach czy bluzach. Do tego typu też agendy winniśmy się zgłosić, jeżeli chcemy np. rozreklamować swój towar poprzez billboard Bydgoszcz - znacznie więcej zobaczysz na www.

Spodobał Ci się ten artykuł? Zatem czytaj to program do pitu 2020, co chcesz na nowej stronie, którą z chęcią dla Ciebie opracowaliśmy.

Sam banner to jedna z form reklamy OOH. Jest to struktura dużo formatowa, zatem umieszczana w takim obszarze miasta, w jakim jest zauważalna przez wielu ludzi. Takowy billboard Bydgoszcz jak najbardziej może być częścią jakiejś większej kampanii reklamowej reklamującej np. różne, choć analogiczne towary należące do takiej samej kolekcji.


firma
Author: HazteOir.org
Source: http://www.flickr.com


Dobrze pokozują to przykładowo dżemy takiej samej spółki, ale o różnych smakach a tym samym o różnych etykietkach. Dlatego jeżeli napotkamy przykładowo billboard Zielona Góra reklamujący jakiś produkt spółki X, to jest bardzo możliwe, iż w innym miejscu miasta funkcjonuje odmienna reklama takiej samej firmy - przeczytaj przykłady. Takie funkcjonowania reklamowe, zwane kolokwialnie akcjami marketingowymi, mogą być oczywiście zwrócone do klienta, ale wykonywane przez ludzi oraz na zamówienie ludzi chcących stworzyć serię nawiązujących do siebie wzajemnie promocji.




To wygodne również ze matematycznego punktu widzenia, ponieważ nietrudno wtenczas sprawdzić, która strategia reklamowa dała największe zyski lub straty. Dla przykładu billboard Zielona Góra może wygenerował większy przychód nieżeli zwykłe broszury.

Tags: firmy, raty, zyski